Trusler mot RE-MIG 2025: Holder sted hemmelig til dagen før

Avatar photo
Helge Lurås
Ansvarlig redaktør
Publisert 15. juli 2025 | 13:30

– Europa har våknet. Nå samles vi for å dele erfaringer og bygge politikk som virker, sa Geir Ugland Jacobsen til iNyheter for noen dager siden da han varslet Norges første konferanse om «remigrasjon».

Nå har Norgesdemokratene kommet med en pressemelding om saken. Der annonserer de deltakelse fra tyske AfD. Det er politikeren Lena Kotré som kommer.

Norgesdemokratene melder også at stedet for RE-MIG 2025 er «I Oslo eller omegn» og at «nærmere info kommer dagen før arrangementet».

Og konferansen starter lørdag 16. august kl 10.

Remig 2025-logo

På nettstedet Rabulisten.no som drives av Tore Rasmussen, har man skrevet om det de mener er drapstrusler fremsatt mot arrangøren i et kommentarfelt på Rødt-politiker Sofia Ranas Facebook-konto.

mest lest