Tilskuer til Djokovic: «Bli vaksinert, kompis» – svarer med ess

Avatar photo
Helge Lurås
Ansvarlig redaktør
Publisert 21. januar 2024 | 09:32

I 2022 ble serberen Novak Djokovic sent hjem fra Australian Open fordi han nektet å vaksinere seg. En tilskuers påminnelse i år, stoppet ham ikke.

Fredag utvidet Djokovic sin seiersrekke på Melbourne Park til 31 i en tresetts seier over Tomas Martin Etcheverry.

I siste sett var det tie-break og fire matchballer til Djokovic.

Da Djokovic forberedte seg på å serve, hadde en fan i publikum noe å si:

«Bli vaksinert, kompis,» ropte fansen mens publikum mumlet og buet.

Djokovic tok seg en liten runde, gikk tilbake til linjen – og serverte et ess. Han var dermed videre fjerde runde av Australian Open.

mest lest